Меню
Меню
Ваша корзина

Повернення та обмін

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону  «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" (м.Білгород-Дністровський відділення №1) або за адресою м. Білгород-Дністровський, Одеська область, вул. Ізмаїльська, 110

Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером +38 (067) 166-40-04 +38 (066) 166-40-40

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:

  • якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;
  • якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта".

  • товарна упаковка не пошкоджена
  • комплектація повна
  • відсутні будь-які механічні пошкодження
  • відсутні сліди користування

Повернення коштів за товар відбувається шляхом перерахунку коштів на картку покупця протягом 5 днів після отримання повернення представником магазину.

Умови повернення товарів неналежної якості

Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару;
  • заміну товару або ж повернення коштів при виявлені недоліків.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком або повідомленням на електронну пошту gusar.in.ua@gmail.com.

Повернення коштів за товар відбувається шляхом перерахунку коштів на картку покупця протягом 5 днів після отримання повернення представником магазину.