Офісні меблі відіграють важливу роль у збільшенні продуктивності праці. Зручні столи і стільці в робочій зоні, шафи, що дають змогу зберігати документи в порядку, а також упорядковані зони для відпочинку - все це дає змогу домогтися високих результатів праці працівників, зайнятих розумовою, а часто й творчою, працею.
Меблі в офіс: загальні аспекти вибору
Офісні меблі для створення комфортного робочого простору мають відповідати низці критеріїв. З метою здійснення правильного вибору слід брати до уваги низку особливостей процесу роботи колективу. Дизайнери радять враховувати потреби співробітників, оцінювати чисельність колективу, графік роботи.
Від отриманих відповідей залежатиме потреба у виділенні та облаштуванні додаткових зон, а також тип меблів для організації робочого простору. Як показує практика, незалежно від виду діяльності та чисельності колективу в офісі мають бути чітко розмежовані робочі зони. Для кожного офісного працівника слід купити:
- якісний комп'ютерний стіл;
- зручний ергономічний стілець.
Крім того, для зручності працівника та мінімізації часу на наведення ладу в документах потрібно передбачити стелаж або книжкову шафу для зберігання папок і сегрегаторів, тумбу для особистих речей і зберігання канцелярії.
Незалежно від тривалості робочого дня всі співробітники повинні мати можливість прийняти їжу і відновити сили. У зоні відпочинку має бути обладнана міні-кухня, в якій можуть бути м'які дивани.
Якщо робота офісу передбачає спілкування з клієнтами, то крім облаштування робочих зон для співробітників потрібно задуматися про комфорт відвідувачів, облаштування переговорних кімнат, приймалень для відвідувачів, зони ресепшен.
Поради щодо вибору стільців і комп'ютерних столів
Під час пошуку оптимальних меблів для офісу рекомендується врахувати:
- Кольорову гаму. Столи та стільці повинні вписуватися в загальну дизайнерську задумку. Для робочої зони рекомендується підбирати меблі в стриманих тонах. Яскраві стільниці призведуть до швидкої стомлюваності співробітників. Корпоративні кольори доречно використовувати в зоні прийому відвідувачів, місцях для відпочинку.
- Стиль. Оптимальним вибором меблів для офісу можуть бути не тільки вироби в класичному стилі, а й моделі в стилі хай-тек, лофт. Щоб не перевантажувати обстановку, рекомендується використовувати в інтер'єрі меблі в єдиному напрямку.
- Розмір. Для офісних працівників, чия діяльність обмежується роботою за комп'ютером, можна замовити стіл невеликого розміру. При цьому особливу увагу потрібно приділити якості стільця. Офісному працівникові, який має справу з паперовими документами, необхідний стіл із додатковими офісними тумбами і великою стільницею. Оптимальна висота столу 70-75 см.
У питанні вибору офісних стільців рекомендується виходити з призначення виробу. Для прийому відвідувачів можна замовити стільці з широким сидінням, тоді як для офісних працівників, консультантів і бухгалтерів потрібно купити поворотні стільці на колесах. Оптимальним вибором стануть крісла з підлокітниками, пружними ергономічними спинками і регулюванням висоти сидіння. Стільці в зони для нарад мають бути стійкими і міцними, і при цьому вписуватися в дизайн офісу.
Організація місць зберігання
Для організації простору в офісі, крім столів і стільців, широке застосування мають модульні системи зберігання. Серед фаворитів - шафи і стелажі, тумби з полицями і ящиками для зберігання документів.
Під час вибору тумб потрібно брати до уваги їхні габарити і колірну гаму інтер'єру. Зручним доповненням є коліщатка, які дають змогу легко змінити місце розташування меблів, що полегшить не тільки працю офісних працівників, а й дасть змогу забезпечити якісне прибирання.
Офісні меблі за доступною ціною в Україні
Добротні та якісні меблі - найкраща інвестиція в комфорт і продуктивність співробітників. Купити і замовити офісні меблі з доставкою по Україні сьогодні можна в інтернет-магазині компанії Gusar, основним принципом роботи якої є баланс між якістю, ціною і зручністю. Вся продукція компанії сертифікована. Під час виготовлення використовується фабрична меблева фурнітура та комплектуючі, що гарантує довгий термін служби меблів.
Меблева компанія Gusar здійснює доставку в будь-який населений пункт «Новою Поштою», що дає змогу отримати товар протягом 3-х днів з моменту оформлення замовлення. Вартість пересилання за тарифом перевізника.
Уточнити умови співпраці, вартості оптової партії виробів або отримати консультацію з питань підбору офісних меблів, які підходять за критеріями і ціною, завжди можна у менеджерів інтернет-магазину. Блог з корисними порадами та інформацією, а також детальна інформація в картках товару дозволяють самостійно визначитися з вибором офісних та інших меблів.